Banda Esfèrica s’estrena en les arts de carrer amb el primer assaig obert de FiraTàrrega

Tret de sortida a la temporada de residències artístiques i assajos oberts amb un dels projectes de Suport a la Creació 2025

Amb dansa, carrer i públic, FiraTàrrega i la companyia Banda Esfèrica apugen el teló de la temporada d’assajos oberts d’aquest 2025.

Granotes al cel, aigua a la terra! és una proposta adreçada al públic familiar que vol retre un homenatge poètic i humorístic a la pluja i als refranys populars que miren d’invocar-la. Alhora, és un dels projectes del programa Suport a la Creació. Una oportunitat de guiatge, assessorament i suport que les artistes valoren molt positivament.

Un ritual de la pluja basat en la dansa i l’espai sonor. Una creació híbrida que transita entre la dansa urbana, el teatre documental i la performance immersiva.

Els assajos oberts són la primera oferta material que FiraTàrrega presenta any rere any al calendari. Una espai on les propostes es troben encara en una fase embrionària i s’impregnen d’estímuls i consideracions del públic assistent.

Escrigui les paraules clau de recerca i pressiona la tecla Retorn.
preload imagepreload image