Jocs, inclusió i tradició en la 3a edició del Bòlit a Verdú. L’Associació Alba organitza de nou una jornada intergeneracional per promoure la comunitat a través del joc.
Més de 150 persones d’entitats vinculades amb Verdú com les residències de gent gran, l’escola Jardí i persones de l’Associació Alba han pogut gaudir d’una matinal lúdica, educativa i social a la Plaça Major del poble.
La iniciativa està dinamitzada per la Companyia l’Anònima que porta diferents jocs tradicionals per totes les edats.
Una jornada que trenca amb les barreres socials a través del joc.
Com a novetat aquest any s’ha convidat a l’Associació de Bitlles de Tàrrega i els voluntaris de l’Associació Alba, com en la darrera edició, són els encarregats de dinamitzar els jocs.
La 3a edició del Bòlit acaba aquesta tarda amb jocs de taula i un concurs de rummikub per petits i grans.